RODO

Informacja o przetwarzaniu danych

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

 

Administrator Pani/Pana danych:

 

Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51,

tel. 76 746 90 20, tel. 76 746 90 00, E-mail: sekretariat@ppk.polkowice.pl

Inspektor Ochrony Danych Stanisław Rozwadowski

Zastępca inspektora ochrony danych Piotr Leśniewicz

We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora


 


 

Rejestrowanie pism wpływających do przedsiębiorstwa oraz wychodzących

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:

  1. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.  zapewnienie odpowiedniej ewidencji dokumentacji nadsyłanej i składanej do przedsiębiorstwa oraz dokumentacji wysyłanej z przedsiębiorstwa zgodnie z przepisami:

  • ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

  • rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

  1. art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami zgodnie z ustawą z  dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz art. 42 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o  finansach publicznych.

  1. Okres przechowywania: Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do  celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.

  2. Odbiorcy:

    • podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

    • podmioty świadczące usługi pocztowe w zakresie danych kontaktowych

  3. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
      z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

  4. Obowiązek podania danych: Podanie danych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie danych w może uniemożliwić realizację sprawy związanej z przesłaną korespondencją.


 

Lokale

Najemcy

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Przygotowanie i zawarcie umowy najmu lokalu – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą Kodeks Cywilny oraz Ustawą o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego

    • Przygotowanie i podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z Ustawą Kodeks Cywilny, Ustawą o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego

    • Prowadzenie rozliczeń, w tym mediów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą

    • Przyjęcie, realizacja zgłoszeń dot. usterek / awarii na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z ustawą o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego

    • Przyznanie ulgi w spłacie należności – rozłożenie na raty – art. 6 ust. 1 lit. e) oraz art. 9 ust. 2 lit. g) RODO w zw. z art. 55-57 ustawy z z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych

    • Przeprowadzenie postępowania windykacyjnego w celu ściągnięcia należności na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny.

    • Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

    • Przyjęcie i realizacja wniosku o uruchomienie konta na platformie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK) na podstawie zgody – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

  4. Okres przechowywania: 50 lat od zakończenia umowy i spłaty wszystkich zobowiązań.

  5. Odbiorcy:

    • podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia,

    • w przypadku najmu lokali użytkowych odbiorcą danych będzie Urząd Gminy Polkowice,

    • wspólnota mieszkaniowa - dane teleadresowe w zakresie niezbędnym do obsługi nieruchomości.

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy o najem lokalu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy. Podanie danych takich jak numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.

  8. Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem


 

Współlokatorzy

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Rozpatrzenie wniosku o przydział lokalu mieszkaniowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z ustawą Kodeks Cywilny oraz Ustawą o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego

    • Realizacja umowy najmu lokalu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z ustawą Kodeks Cywilny oraz Ustawą o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego

    • Przyznanie ulgi w spłacie należności – rozłożenie na raty – art. 6 ust. 1 lit. e) oraz art. 9 ust. 2 lit. g) RODO w zw. z art. 55-57 ustawy z z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych

    • Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

  4. Kategorie odnośnych danych: imię i nazwisko, stopień pokrewieństwa, PESEL

  1. Okres przechowywania: 7 lat od zakończenia umowy i spłaty wszystkich zobowiązań.

  1. Odbiorcy:

    • podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

    • Komisja Infrastruktury Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa - Zespół do spraw mieszkaniowych

  2. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  3. Źródło danych: Dane pozyskane zostały pozyskane od osoby wnioskującej o lokal z zasobów gminy.


 

Odpracowujący zadłużenie lokalu

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Zawarcie oraz realizacja umowy o spłatę zadłużenia z tytułu należności za korzystanie z lokalu na podstawie art. 6, ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą

    • Prowadzenie rozliczeń w związku z zawartą umową na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

    • Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

  4. Okres przechowywania: 5 lat.

  5. Odbiorcy: podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy. Podanie danych takich jak numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.

  8. Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem


 


 

Umowy użyczenia

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Zawarcie i realizacja umowy użyczenia – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy

    • Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości

    • Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

  4. Okres przechowywania: 5 lat.

  5. Odbiorcy: podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy. Podanie danych niewynikających z przepisów prawa takich jak numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.

  8. Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem


 

Wykup mieszkania

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

  • Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz uchwałą Rady Miejskiej w Polkowicach w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Polkowice; ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach celu:

    • przyjęcie i rozpatrzenie wniosku o wykup mieszkania komunalnego;

    • wykonania operatu szacunkowego przez rzeczoznawcę

    • archiwizacji danych

  • Dane przetwarzane będą także na podstawie zgody w celu kontaktu na podany numer telefonu w sprawach związanych z wykupem mieszkania.

  • Dane przetwarzane będą po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku w celu zawarcia umowy notarialnej o wykup mieszkania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy

  1. Okres przechowywania: Dane przechowywane będą przez okres wynikający z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym. Wniosek przechowywany będzie przez 5 lat od czasu wykupu mieszkania

  2. Odbiorcy:

    • podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia,

    • rzeczoznawca wykonujący operaty szacunkowe w zakresie imienia i nazwiska oraz numeru telefonu,

    • Notariusz

  3. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  4. Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne przyjęcia wniosku o wykup lokalu oraz wykonania operatu szacunkowego. Podanie danych takich jak numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.

  5. Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem


 

Zadania pracodawcy

Rekrutacja kandydatów do pracy

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.  przeprowadzenie naboru kandydatów do pracy w  PPK Polkowice zgodnie z przepisami:

  • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy,

  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

  • rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika

  1. Okres przechowywania:

  • Oferta pracy osoby, która wygra nabór i podpisze umowę o pracę zostaje dołączona do akt osobowych, a po rozwiązaniu stosunku pracy przechowywana będzie przez okres 10 lat w archiwum zakładowym

  • Oferty pracy pozostałych kandydatów będą odsyłane nadawcom lub niszczone fizycznie po upływie miesiąca od dnia opublikowania w BIP informacji o wyniku naboru, z wyłączeniem kandydatów, którzy zostali wpisani do protokołu z  przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze, gdyż te dokumenty zostaną odesłane nadawcy lub zniszczone fizycznie po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór.

  • Dane osób, w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania, w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, przechowywane będą w archiwum zakładowym przez okres 5 lat licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia sprawy. Po  upływie tego okresu dokumentacja podlega ekspertyzie archiwalnej archiwum państwowego.

  1. Odbiorcy:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

    • W przypadku wybranego kandydata na stanowisko urzędnicze – użytkownicy strony BIP

  2. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania przenoszenia danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  3. Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu praw o do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

  4. Obowiązek podania danych: Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, bądź jest dobrowolne w zależności od celu i podstawy prawnej przetwarzania danych. Niepodanie danych
    w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie dobrowolnej zgody osoby składającej ofertę pracy
    .

  5.  

Zatrudnianie pracowników na podstawie umowy o pracę

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:

  1. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.

  1. wykonywanie obowiązków pracodawcy, wynikających z przepisów:

  • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy,

  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

  • ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych

  • ustawy z dnia 13 paźdiernika1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych

  • ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa

  • ustawy z dnia 4 marca 1994  r.  o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych

  • ustawy z dnia 17 grudnia 1998  r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych

  • ustawy z dnia 20 kwietnia 2004  r.   o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy

  • ustawy z dnia 30 października 2002  r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych

  • ustawy z dnia 27 sierpnia 1997  r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

  1. archiwizacji danych zgodnie z:

  • ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

  • rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

  1. art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami zgodnie z ustawą z  dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz art. 42 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o  finansach publicznych.

  1. Okres przechowywania: Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, przechowywane będą
    w archiwum zakładowym Urzędu przez okres 10 lat, a osób zatrudnionych
    przed 1 stycznia 2019 r. przez okres 50 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym ustał stosunek pracy.

  2. Odbiorcy danych:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

    • Podmioty świadczące usługi pocztowe w zakresie danych kontaktowych

    • Medycyna pracy

    • Firmy szkoleniowe w zakresie niezbędnym do udziału w szkoleniu

  3. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania przenoszenia danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

  4. Obowiązek podania danych: Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, bądź jest dobrowolne w zależności od celu i podstawy prawnej przetwarzania danych. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować niemożnością realizacji obowiązków pracodawcy. Podanie pozostałych danych osobowych jest dobrowolne.


 

Zatrudnianie pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:

    1. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.:

  • realizacja obowiązków pracodawcy wynikających z przepisów:

    • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny

    • ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych

    • ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych

    • ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych

w związku zatrudnianiem pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej

  • archiwizacji danych zgodnie z:

  • ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

  • rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

    1. art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami zgodnie z ustawą z  dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz art. 42 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o  finansach publicznych.

  1. Okres przechowywania: Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, przechowywane będą w archiwum zakładowym Urzędu przez okres 10 lat.

  2. Odbiorcy:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

  3. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

  4. Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do zawarcia umów oraz ich realizacji. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy. Podanie danych niewynikających z przepisów prawa takich jak prywatny numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne

ZFŚS

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:

  1. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.

  • prowadzenia działalności socjalnej zgodnie z ustawą z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych

  • archiwizacji danych zgodnie z:

  • ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

  • rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

  1. art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami zgodnie z ustawą z  dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz art. 42 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o  finansach publicznych.

  1. Okres przechowywania: Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, przechowywane będą przez okres 5 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia sprawy.

  2. Odbiorcy: Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

  3. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  4. Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do realizacji świadczeń.


 

ZFŚS - poręczyciele

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Realizacja umowy poręczenia pożyczki z ZFŚS na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj. – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy oraz art. 6 ust. 1 lit c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

    • Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w związku z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny

  4. Okres przechowywania: dane przechowywane przez okres 5 lat

  5. Odbiorcy: Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do zawarcia umów oraz ich realizacji.


 

Prace społecznie użyteczne

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Realizacja prac społecznie - użytecznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 73a ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz § 7 rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 grudnia 2017 roku w sprawie trybu organizowania prac społecznie użytecznych.

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne  do  wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

  4. Okres przechowywania: Dane przechowywane będą zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcją kancelaryjną

  5. Odbiorcy danych:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Źródło danych: Powiatowy Urząd Pracy w

  8. Podanie danych niewynikających z przepisów prawa takich jak prywatny numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.

  9. Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


 


 

Osoby realizujące postanowienia sądu

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Realizacja postanowień Sądu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku ustawą z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny wykonawczy oraz Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 czerwca 2010 r. w sprawie podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna

  4. Okres przechowywania: Dane przechowywane będą do czasu wykonania postanowień sądu.

  5. Kategorie danych: Treść postanowienia sądu.

  6. Odbiorcy:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

  7. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa Podanie danych jest niezbędne i wynika z przepisów prawa.

  8. Źródło danych: Kuratorzy, Sądy Powszechne.


 

Wydanie dokumentacji pracowniczej

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:

  1. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.

  • wydania kopii dokumentacji pracowniczej na wniosek, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.

  • archiwizacji danych zgodnie z:

  • ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

  • rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

  1. art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami zgodnie z ustawą z  dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz art. 42 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o  finansach publicznych.

  1. Okres przechowywania: Dane przechowywane są w części B albo C akt osobowych pracownika przez okres zatrudnienia oraz w archiwum zakładowym Urzędu przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracownicze.

  2. Odbiorcy danych:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.

  3. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  4. Obowiązek podania danych: podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przyjęcia i realizacji wniosku.


 

Uzyskanie świadectwa pracy / odpisu świadectwa prac

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Przyjęcie i realizacja wniosku o wydanie świadectwa pracy / odpisu świadectwa pracy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 maja 1996 r. w sprawie szczegółowej treści świadectwa pracy oraz sposobu i trybu jego wydawania i prostowania.

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

    • Wydanie decyzji odmownej w przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z Ustawą o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. oraz przepisy Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

  4. Okres przechowywania: 5 lat

  5. Odbiorcy danych:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przyjęcia i realizacji wniosku.


 

Stażyści

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna | czas przechowywania

    • Realizacja stażu na podstawie art. 6, ust. 1 lit. c) RODO w związku z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków odbywania stażu przez bezrobotnych

    • Wykonanie obowiązków prawnych ciążących na pracodawcy m.in., BHP, prowadzenie ewidencji czasu pracy, kierowanie na badania lekarskie.

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach .

  4. Odbiorcy:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

    • Medycyna pracy

    • Powiatowy Urząd Pracy

  5. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania przenoszenia danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  6. Źródło danych: Powiatowy Urząd Pracy

  7. Obowiązek podania danych: Podanie dodatkowych danych poza pozyskanymi z Powiatowego Urzędu Pracy jest niezbędne aby zrealizować staż. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji stażu. Podanie danych w zakresie prywatnego numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.


 

Pracownicze plany kapitałowe

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.:

  1. zawarcia i realizacji umowy o prowadzenie pracowniczych planów kapitałowych w imieniu i na rzecz osób zatrudnionych w Urzędzie Gminy Polkowice

  2. archiwizacji danych zgodnie z:

  • ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

  • rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

  1. Okres przechowywania: 10 lub 50 lat od czasu ustania zatrudnienia zgodnie z przepisami art. 125 a ust. 4 i ust. 4 a ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych

  2. Odbiorcy danych:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.

    • Towarzystwo świadczące usługi pracowniczych planów kapitałowych z którym pracodawca zawarł porozumienie o współpracy.

  3. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  4. Obowiązek podania danych: Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, bądź jest dobrowolne w zależności od celu i podstawy prawnej przetwarzania danych. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować niemożnością zawarcia i realizacji umowy o prowadzenie PPK w imieniu i na rzecz osoby zatrudnionej. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie dobrowolnej zgody ich właściciela.


 


 

Umowy

Umowy dzierżawy

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Przygotowanie i zawarcie umowy dzierżawy – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy

    • Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości

    • Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

  4. Okres przechowywania: 5 lat.

  5. Odbiorcy: podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy o dzierżawy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy. Podanie danych niewynikających z przepisów prawa takich jak numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.

  8. Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


 

Kontrahenci

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Zawarcie i wykonanie umowy lub zlecenia przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy i wykonania umowy zgodnie z art. 6, ust. 1 lit. b) RODO

    • Składanie skarg i wniosków - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO) – polegająca na dbaniu o jakość dostaw

    • Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – dane przetwarzane przez okres 5 lat od przyjęcia dokumentu księgowej

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

    • Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5

  4. Okres przechowywania: Dane przechowywane przez okres 6 lat.

  5. Odbiorcy:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

    • Użytkownicy strony BIP w zakresie realizacji przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych – art. 34a

    • Urząd Skarbowy

    • Organ prowadzący tj. Gmina Polkowice

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do zawarcia umów oraz ich realizacji. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy.

Pracownicy firm zewnętrznych wskazani do realizacji umowy

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Wykonywanie działań zmierzających oraz koniecznych do zawarcia umowy - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO) – polegająca na dbaniu o jakość dostaw przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu

    • Zgłaszanie reklamacji, ewentualnych skarg czy wniosków dot. współpracy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO) – polegająca na dbaniu o jakość dostaw, dane przetwarzane przez okres 12 miesięcy lub do czasu złożenia skutecznego sprzeciwu

    • Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5

  4. Okres przechowywania: dane przechowywane przez okres 6 lat lub do czasu złożenia skutecznego sprzeciwu

  5. Kategorie odnośne danych: dane zwykłe w zakresie imienia i nazwiska oraz numerów kontaktowych

  6. Odbiorcy:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

    • Podmioty świadczące usługi pocztowe w zakresie danych kontaktowych

  7. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  8. Źródło danych: dane pozyskane zostały od Pani/Pana pracodawcy w celu realizacji zawartych przez Pani/Pana pracodawcę umów.


 

Zamówienia publiczne

Zapytanie ofertowe

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Przyjęcie i rozpatrzenie oferty na podstawie art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w Art. 2.1.1) Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych

    • Realizacja umowy z wybranym oferentem art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy

    • Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – dane przetwarzane przez okres 5 lat od przyjęcia dokumentu księgowej

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

    • Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5

  4. Okres przechowywania: dane przechowywane przez okres 5 lat

  5. Odbiorcy:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia oferty, a w przypadku wybranej oferty do zawarcia umów oraz ich realizacji.


 

Zamówienia publiczne

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia publicznego oraz udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego | art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w zw. Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

    • Archiwizacja danych | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

    • Realizacja umowy z wybranym oferentem | art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy

  4. Okres przechowywania: Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach został przygotowany w porozumieniu z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Państwowych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat.

  5. Odbiorcy:

    • osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019r – Prawo zamówień Publicznych; Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (tzw. danych wrażliwych / szczególnej kategorii danych)

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych - (zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy PZP)

    • Prawo żądania sprostowania danych - (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników)

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19.3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania)

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia oferty, a w przypadku wybranej oferty do zawarcia umów oraz ich realizacji

Organizacja

Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować  się  pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Przyjęcie i realizacja wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

  4. Czas przechowywania: dane przechowywane przez okres 6 lat

  5. Odbiorcy:

    • podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: Podanie danych w zakresie imienia i nazwiska, danych kontaktowych oraz wskazania sposobu kontaktu z wnioskodawcą jest niezbędne i wynika z wskazanych powyżej przepisów prawa. Konsekwencją niepodania danych może być nieuwzględnienie wniosku.


 


 

Przechowywanie danych - archiwum

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna | czas przechowywania

    • Archiwizacja danych zgodnie z obowiązującymi przepisami - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – dane przechowywane przez okres w zależności od kategorii

    • Realizacja wniosku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - dane przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku

  4. Odbiorcy:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

  5. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych - wykonanie obowiązku, następuje w zakresie, w jakim dane osobowe podlegające udostępnieniu mogą być ustalone za pomocą istniejących środków ewidencyjnych (art. 22b ust. 3 ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach)

    • Prawo żądania sprostowania danych ograniczone w stosowaniu w zw. z art. 22b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tzn. administrator przyjmie od osoby, której dane dotyczą, pisemne sprostowanie lub uzupełnienie dotyczące jej danych osobowych, nie dokonując ingerencji w materiały archiwalne

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania ograniczone w stosowaniu w zw. z art. 22b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tzn. nie ma zastosowania art. 18 RODO lit. a) oraz b) RODO w związku z przetwarzaniem danych w archiwum.

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  6. Obowiązek podania danych: Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa.


 

Wniosek o dostęp do informacji publicznej

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Rozpatrzenie wniosku o dostęp do informacji publicznej oraz udostępnienie informacji publicznej lub wydanie decyzji odmownej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz Ustawą Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.

    • Odwołanie od decyzji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z Ustawą Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. art. 127

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

  4. Okres przechowywania: Dane przechowywana przez okres 5 lat.

  5. Odbiorcy:

    • Instytucje współpracujące w ramach realizacji zadań zespołu.

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

    • Podmioty świadczące usługi pocztowe

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne.


 

Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować  się  pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Przyjęcie i realizacja wniosku o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego.

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

    • Wydanie decyzji odmownej w przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z Ustawą o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. oraz przepisy Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

  4. Okres przechowywania: 5 lat

  5. Odbiorcy danych:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: Podanie danych jest dobrowolne.


 


 

Skargi i wnioski

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować  się  pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Przyjęcie i rozpatrzenie skargi lub wniosku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 221 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne  do  wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

  4. Okres przechowywania: Dane przechowywane będą zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcją kancelaryjną tj. 25 lat.

  5. Odbiorcy danych: Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  7. Obowiązek podania danych: Podanie przez Pana/Panią danych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia skargi lub wniosku.


 


 

Informacja o przetwarzaniu danych - pełnomocnictwo

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Realizacja pełnomocnictwa do reprezentowania w czynnościach związanych ze sprawami prowadzonymi przez Urząd na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. art. 32 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

    • Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

  4. Okres przechowywania: Dane przechowywane będą przez okres realizacji pełnomocnictwa plus okres archiwizacji danych.

  5. Odbiorcy:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa Podanie danych jest niezbędne i wynika z przepisów prawa.

  7. Źródło danych: Ośrodki Pomocy Społecznej (w zakresie danych kontaktowych).

  8. Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne do ustanowienia pełnomocnictwa. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości udzielenia pełnomocnictwa


 


 

Szkody

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Przyjęcie i rozpatrzenie zgłoszenia szkody na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny

    • Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5.

  4. Okres : 5 lat.

  5. Odbiorcy: podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia, towarzystwa ubezpieczeniowe

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  1. Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia zgłoszenia szkody. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości rozpatrzenia szkody. Podanie danych takich jak numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.

  1. Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

Monitoring wizyjny

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować  się  pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

    • Zapewnienie bezpieczeństwa oraz ochrona mienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z: Ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – art. 9a

    • Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO tj. w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.

  4. Okres przechowywania w zależności od lokalizacji:

    • Stadion Lekkoatletyczny, ul. 3 Maja 51: 9 dni

    • Baseny Zewnętrzne, ul. 3 Maja 50: 8 dni

    • Lodowisko, ul. 3 Maja 50: 8 dni

    • Korty Tenisowe, ul. 3 Maja 50: 11 dni

    • Sala Gimnastyczna ul. Parkowa 6, Sucha Górna: 13 dni (3 kamery), 20 dni (4 kamery)

    • Boisko wiejskie ul. Sportowa, Sucha Górna: 17 dni

    • Boisko wiejskie Tarnówek-Komorniki: 30 dni

    • Boisko wiejskie Moskorzyn: 31 dni

    • Boisko wiejskie/WOK ul. Polkowicka 69b, Sobin: 11 dni

    • Orlik 2012” Polkowice Dolne, ul. Przemkowska: 15 dni

  5. Odbiorcy danych:

    • Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.

  6. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa


 


 

Wydarzenia, konkursy

  1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.

  2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora

  3. Cele przetwarzania | podstawa prawna

  • Dane w karcie zgłoszenia przetwarzane będą w celu zapisu i uczestnictwa w wydarzeniu / konkursie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym w celu w związku z :

    • Art. 7 pkt. 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

    • Art. 27 pkt. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 2010 r. o sporcie

  • Dane przetwarzane będą także w celu promocji kultury fizycznej / sportu / wydarzenia / konkursu poprzez publikację zdjęć z tych wydarzeń organizowanych przez PPK w Polkowicach na stronie internetowej oraz portalu społecznościowym Facebook na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO zgoda na przetwarzanie danych w formie:

    • zachowania osoby, które w danym kontekście jasno wskazuje, że osoba akceptuje proponowane przetwarzanie w formie wykorzystania wizerunku.

    • w przypadku wydarzeń dla dzieci poniżej 13 roku życia zgodę wyraża rodzic / prawny opiekun w formie oświadczenia woli.

    • w przypadku wydarzeń organizowanych dla dzieci poniżej 13 roku życia z przedszkoli / szkół zgoda pozyskiwana jest od opiekuna dzieci w formie oświadczenia potwierdzającego że rodzice dzieci wyrazili zgodę na wykorzystanie wizerunku dzieci

  1. Okres przechowywania:

    • Dane z karty zgłoszenia będą archiwizowane na podstawie przepisów prawa i przechowywane będą zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcją kancelaryjną.

    • Dane w zakresie wizerunku przetwarzane będą do czasu wycofania zgody lub złożenia skutecznego sprzeciwu.

  2. Odbiorcy:

    • podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia,

    • Meta Platforms, Inc., Meta – amerykański konglomerat technologiczny z siedzibą w Menlo Park w Kalifornii w przypadku wyrażenia zgody na wizerunek umieszczany w serwisie Facebook

  3. Przysługujące Pani/Panu prawa:

    • Prawo żądania dostępu do danych

    • Prawo żądania sprostowania danych

    • Prawo żądania usunięcia danych

    • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

    • Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych

    • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

  4. Obowiązek podania danych: Podanie danych wskazanych w karcie zgłoszenia jest niezbędne do zapisania się i/lub dziecka na wydarzenie, konkurs. Wyrażenie zgody na wizerunek jest dobrowolne. Numer telefonu jest daną podaną dobrowolnie ale ma na celu ułatwienie kontaktu w sytuacjach nadzwyczajnych.

  5. Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

  6. Informacja o przekazaniu danych poza EOG: W przypadku wyrażenia zgody na wizerunek umieszczony w serwisach społecznościowych dane przekazane zostaną poza Europejski Obszar Gospodarczy co wiąże się z ryzykiem ze względu na brak potwierdzenia stosowania odpowiedniego stopnia ochrony danych określonego w art. 46 pkt. 2 oraz 3 RODO. Skuteczne egzekwowanie praw wynikających z RODO może być ograniczone. Brak jest również potwierdzenia stosowania odpowiednich środków organizacyjnych oraz technicznych zabezpieczenia danych przez Meta Platforms, Inc., Meta – amerykański konglomerat technologiczny z siedzibą w Menlo Park w Kalifornii.

Strony w dziale:

Strony w dziale: