Informacja o przetwarzaniu danych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Administrator Pani/Pana danych:
Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51,
tel. 76 746 90 20, tel. 76 746 90 00, E-mail: sekretariat@ppk.polkowice.pl
Inspektor Ochrony Danych Stanisław Rozwadowski
Zastępca inspektora ochrony danych Piotr Leśniewicz
We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
Rejestrowanie pism wpływających do przedsiębiorstwa oraz wychodzących
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:
-
art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. zapewnienie odpowiedniej ewidencji dokumentacji nadsyłanej i składanej do przedsiębiorstwa oraz dokumentacji wysyłanej z przedsiębiorstwa zgodnie z przepisami:
-
ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
-
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
-
art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz art. 42 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
-
Okres przechowywania: Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
-
Odbiorcy:
-
podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
podmioty świadczące usługi pocztowe w zakresie danych kontaktowych
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych jest dobrowolne. Jednakże niepodanie danych w może uniemożliwić realizację sprawy związanej z przesłaną korespondencją.
Lokale
Najemcy
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Przygotowanie i zawarcie umowy najmu lokalu – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą Kodeks Cywilny oraz Ustawą o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
-
Przygotowanie i podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z Ustawą Kodeks Cywilny, Ustawą o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego
-
Prowadzenie rozliczeń, w tym mediów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą
-
Przyjęcie, realizacja zgłoszeń dot. usterek / awarii na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z ustawą o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego
-
Przyznanie ulgi w spłacie należności – rozłożenie na raty – art. 6 ust. 1 lit. e) oraz art. 9 ust. 2 lit. g) RODO w zw. z art. 55-57 ustawy z z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
-
Przeprowadzenie postępowania windykacyjnego w celu ściągnięcia należności na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny.
-
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
Przyjęcie i realizacja wniosku o uruchomienie konta na platformie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK) na podstawie zgody – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
-
-
Okres przechowywania: 50 lat od zakończenia umowy i spłaty wszystkich zobowiązań.
-
Odbiorcy:
-
podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia,
-
w przypadku najmu lokali użytkowych odbiorcą danych będzie Urząd Gminy Polkowice,
-
wspólnota mieszkaniowa - dane teleadresowe w zakresie niezbędnym do obsługi nieruchomości.
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy o najem lokalu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy. Podanie danych takich jak numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.
-
Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
Współlokatorzy
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Rozpatrzenie wniosku o przydział lokalu mieszkaniowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z ustawą Kodeks Cywilny oraz Ustawą o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
-
Realizacja umowy najmu lokalu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z ustawą Kodeks Cywilny oraz Ustawą o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
-
Przyznanie ulgi w spłacie należności – rozłożenie na raty – art. 6 ust. 1 lit. e) oraz art. 9 ust. 2 lit. g) RODO w zw. z art. 55-57 ustawy z z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
-
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
-
Kategorie odnośnych danych: imię i nazwisko, stopień pokrewieństwa, PESEL
-
Okres przechowywania: 7 lat od zakończenia umowy i spłaty wszystkich zobowiązań.
-
Odbiorcy:
-
podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
Komisja Infrastruktury Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa - Zespół do spraw mieszkaniowych
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Źródło danych: Dane pozyskane zostały pozyskane od osoby wnioskującej o lokal z zasobów gminy.
Odpracowujący zadłużenie lokalu
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Zawarcie oraz realizacja umowy o spłatę zadłużenia z tytułu należności za korzystanie z lokalu na podstawie art. 6, ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą
-
Prowadzenie rozliczeń w związku z zawartą umową na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
-
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
-
Okres przechowywania: 5 lat.
-
Odbiorcy: podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy. Podanie danych takich jak numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.
-
Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
Umowy użyczenia
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Zawarcie i realizacja umowy użyczenia – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy
-
Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
-
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
-
Okres przechowywania: 5 lat.
-
Odbiorcy: podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy. Podanie danych niewynikających z przepisów prawa takich jak numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.
-
Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
Wykup mieszkania
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz uchwałą Rady Miejskiej w Polkowicach w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Polkowice; ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach celu:
-
przyjęcie i rozpatrzenie wniosku o wykup mieszkania komunalnego;
-
wykonania operatu szacunkowego przez rzeczoznawcę
-
archiwizacji danych
-
-
Dane przetwarzane będą także na podstawie zgody w celu kontaktu na podany numer telefonu w sprawach związanych z wykupem mieszkania.
-
Dane przetwarzane będą po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku w celu zawarcia umowy notarialnej o wykup mieszkania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
-
Okres przechowywania: Dane przechowywane będą przez okres wynikający z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym. Wniosek przechowywany będzie przez 5 lat od czasu wykupu mieszkania
-
Odbiorcy:
-
podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia,
-
rzeczoznawca wykonujący operaty szacunkowe w zakresie imienia i nazwiska oraz numeru telefonu,
-
Notariusz
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne przyjęcia wniosku o wykup lokalu oraz wykonania operatu szacunkowego. Podanie danych takich jak numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.
-
Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
Zadania pracodawcy
Rekrutacja kandydatów do pracy
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. przeprowadzenie naboru kandydatów do pracy w PPK Polkowice zgodnie z przepisami:
-
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy,
-
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
-
rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika
-
Okres przechowywania:
-
Oferta pracy osoby, która wygra nabór i podpisze umowę o pracę zostaje dołączona do akt osobowych, a po rozwiązaniu stosunku pracy przechowywana będzie przez okres 10 lat w archiwum zakładowym
-
Oferty pracy pozostałych kandydatów będą odsyłane nadawcom lub niszczone fizycznie po upływie miesiąca od dnia opublikowania w BIP informacji o wyniku naboru, z wyłączeniem kandydatów, którzy zostali wpisani do protokołu z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze, gdyż te dokumenty zostaną odesłane nadawcy lub zniszczone fizycznie po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór.
-
Dane osób, w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania, w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, przechowywane będą w archiwum zakładowym przez okres 5 lat licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia sprawy. Po upływie tego okresu dokumentacja podlega ekspertyzie archiwalnej archiwum państwowego.
-
Odbiorcy:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
W przypadku wybranego kandydata na stanowisko urzędnicze – użytkownicy strony BIP
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania przenoszenia danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu praw o do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, bądź jest dobrowolne w zależności od celu i podstawy prawnej przetwarzania danych. Niepodanie danych
w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie dobrowolnej zgody osoby składającej ofertę pracy. -
Zatrudnianie pracowników na podstawie umowy o pracę
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:
-
art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.
-
wykonywanie obowiązków pracodawcy, wynikających z przepisów:
-
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy,
-
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
-
ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
-
ustawy z dnia 13 paźdiernika1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych
-
ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
-
ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
-
ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
-
ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
-
ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
-
ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
-
archiwizacji danych zgodnie z:
-
ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
-
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
-
art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz art. 42 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
-
Okres przechowywania: Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, przechowywane będą
w archiwum zakładowym Urzędu przez okres 10 lat, a osób zatrudnionych przed 1 stycznia 2019 r. przez okres 50 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym ustał stosunek pracy. -
Odbiorcy danych:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
Podmioty świadczące usługi pocztowe w zakresie danych kontaktowych
-
Medycyna pracy
-
Firmy szkoleniowe w zakresie niezbędnym do udziału w szkoleniu
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania przenoszenia danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, bądź jest dobrowolne w zależności od celu i podstawy prawnej przetwarzania danych. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować niemożnością realizacji obowiązków pracodawcy. Podanie pozostałych danych osobowych jest dobrowolne.
Zatrudnianie pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:
-
-
art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.:
-
-
realizacja obowiązków pracodawcy wynikających z przepisów:
-
ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny
-
ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych
-
ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
-
ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
-
w związku zatrudnianiem pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej
-
archiwizacji danych zgodnie z:
-
ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
-
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
-
art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz art. 42 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
-
-
Okres przechowywania: Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, przechowywane będą w archiwum zakładowym Urzędu przez okres 10 lat.
-
Odbiorcy:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do zawarcia umów oraz ich realizacji. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy. Podanie danych niewynikających z przepisów prawa takich jak prywatny numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne
ZFŚS
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:
-
art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.
-
prowadzenia działalności socjalnej zgodnie z ustawą z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
-
archiwizacji danych zgodnie z:
-
ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
-
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
-
art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz art. 42 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
-
Okres przechowywania: Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, przechowywane będą przez okres 5 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia sprawy.
-
Odbiorcy: Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do realizacji świadczeń.
ZFŚS - poręczyciele
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Realizacja umowy poręczenia pożyczki z ZFŚS na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj. – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy oraz art. 6 ust. 1 lit c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w związku z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
-
-
Okres przechowywania: dane przechowywane przez okres 5 lat
-
Odbiorcy: Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do zawarcia umów oraz ich realizacji.
Prace społecznie użyteczne
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Realizacja prac społecznie - użytecznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 73a ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz § 7 rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 grudnia 2017 roku w sprawie trybu organizowania prac społecznie użytecznych.
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
-
-
Okres przechowywania: Dane przechowywane będą zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcją kancelaryjną
-
Odbiorcy danych:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Źródło danych: Powiatowy Urząd Pracy w
-
Podanie danych niewynikających z przepisów prawa takich jak prywatny numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.
-
Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Osoby realizujące postanowienia sądu
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Realizacja postanowień Sądu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku ustawą z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny wykonawczy oraz Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 czerwca 2010 r. w sprawie podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna
-
-
Okres przechowywania: Dane przechowywane będą do czasu wykonania postanowień sądu.
-
Kategorie danych: Treść postanowienia sądu.
-
Odbiorcy:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa Podanie danych jest niezbędne i wynika z przepisów prawa.
-
-
Źródło danych: Kuratorzy, Sądy Powszechne.
Wydanie dokumentacji pracowniczej
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:
-
art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.
-
wydania kopii dokumentacji pracowniczej na wniosek, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.
-
archiwizacji danych zgodnie z:
-
ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
-
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
-
art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz art. 42 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
-
Okres przechowywania: Dane przechowywane są w części B albo C akt osobowych pracownika przez okres zatrudnienia oraz w archiwum zakładowym Urzędu przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracownicze.
-
Odbiorcy danych:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przyjęcia i realizacji wniosku.
Uzyskanie świadectwa pracy / odpisu świadectwa prac
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Przyjęcie i realizacja wniosku o wydanie świadectwa pracy / odpisu świadectwa pracy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 maja 1996 r. w sprawie szczegółowej treści świadectwa pracy oraz sposobu i trybu jego wydawania i prostowania.
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
Wydanie decyzji odmownej w przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z Ustawą o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. oraz przepisy Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
-
-
Okres przechowywania: 5 lat
-
Odbiorcy danych:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przyjęcia i realizacji wniosku.
Stażyści
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna | czas przechowywania
-
Realizacja stażu na podstawie art. 6, ust. 1 lit. c) RODO w związku z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków odbywania stażu przez bezrobotnych
-
Wykonanie obowiązków prawnych ciążących na pracodawcy m.in., BHP, prowadzenie ewidencji czasu pracy, kierowanie na badania lekarskie.
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach .
-
-
Odbiorcy:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
Medycyna pracy
-
Powiatowy Urząd Pracy
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania przenoszenia danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Źródło danych: Powiatowy Urząd Pracy
-
Obowiązek podania danych: Podanie dodatkowych danych poza pozyskanymi z Powiatowego Urzędu Pracy jest niezbędne aby zrealizować staż. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji stażu. Podanie danych w zakresie prywatnego numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.
Pracownicze plany kapitałowe
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj.:
-
zawarcia i realizacji umowy o prowadzenie pracowniczych planów kapitałowych w imieniu i na rzecz osób zatrudnionych w Urzędzie Gminy Polkowice
-
archiwizacji danych zgodnie z:
-
ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
-
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
-
Okres przechowywania: 10 lub 50 lat od czasu ustania zatrudnienia zgodnie z przepisami art. 125 a ust. 4 i ust. 4 a ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
-
Odbiorcy danych:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.
-
Towarzystwo świadczące usługi pracowniczych planów kapitałowych z którym pracodawca zawarł porozumienie o współpracy.
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, bądź jest dobrowolne w zależności od celu i podstawy prawnej przetwarzania danych. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować niemożnością zawarcia i realizacji umowy o prowadzenie PPK w imieniu i na rzecz osoby zatrudnionej. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie dobrowolnej zgody ich właściciela.
Umowy
Umowy dzierżawy
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Przygotowanie i zawarcie umowy dzierżawy – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy
-
Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
-
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
-
Okres przechowywania: 5 lat.
-
Odbiorcy: podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy o dzierżawy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy. Podanie danych niewynikających z przepisów prawa takich jak numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.
-
Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Kontrahenci
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Zawarcie i wykonanie umowy lub zlecenia przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy i wykonania umowy zgodnie z art. 6, ust. 1 lit. b) RODO
-
Składanie skarg i wniosków - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO) – polegająca na dbaniu o jakość dostaw
-
Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – dane przetwarzane przez okres 5 lat od przyjęcia dokumentu księgowej
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5
-
-
Okres przechowywania: Dane przechowywane przez okres 6 lat.
-
Odbiorcy:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
Użytkownicy strony BIP w zakresie realizacji przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych – art. 34a
-
Urząd Skarbowy
-
Organ prowadzący tj. Gmina Polkowice
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do zawarcia umów oraz ich realizacji. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy.
Pracownicy firm zewnętrznych wskazani do realizacji umowy
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Wykonywanie działań zmierzających oraz koniecznych do zawarcia umowy - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO) – polegająca na dbaniu o jakość dostaw przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu
-
Zgłaszanie reklamacji, ewentualnych skarg czy wniosków dot. współpracy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO) – polegająca na dbaniu o jakość dostaw, dane przetwarzane przez okres 12 miesięcy lub do czasu złożenia skutecznego sprzeciwu
-
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5
-
-
Okres przechowywania: dane przechowywane przez okres 6 lat lub do czasu złożenia skutecznego sprzeciwu
-
Kategorie odnośne danych: dane zwykłe w zakresie imienia i nazwiska oraz numerów kontaktowych
-
Odbiorcy:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
Podmioty świadczące usługi pocztowe w zakresie danych kontaktowych
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Źródło danych: dane pozyskane zostały od Pani/Pana pracodawcy w celu realizacji zawartych przez Pani/Pana pracodawcę umów.
Zamówienia publiczne
Zapytanie ofertowe
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Przyjęcie i rozpatrzenie oferty na podstawie art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w Art. 2.1.1) Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych
-
Realizacja umowy z wybranym oferentem art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy
-
Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – dane przetwarzane przez okres 5 lat od przyjęcia dokumentu księgowej
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5
-
-
Okres przechowywania: dane przechowywane przez okres 5 lat
-
Odbiorcy:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia oferty, a w przypadku wybranej oferty do zawarcia umów oraz ich realizacji.
Zamówienia publiczne
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia publicznego oraz udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego | art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w zw. Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
-
Archiwizacja danych | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
Realizacja umowy z wybranym oferentem | art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy
-
-
Okres przechowywania: Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach został przygotowany w porozumieniu z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Państwowych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat.
-
Odbiorcy:
-
osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019r – Prawo zamówień Publicznych; Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (tzw. danych wrażliwych / szczególnej kategorii danych)
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych - (zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy PZP)
-
Prawo żądania sprostowania danych - (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników)
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19.3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania)
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia oferty, a w przypadku wybranej oferty do zawarcia umów oraz ich realizacji
Organizacja
Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Przyjęcie i realizacja wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
-
Czas przechowywania: dane przechowywane przez okres 6 lat
-
Odbiorcy:
-
podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych w zakresie imienia i nazwiska, danych kontaktowych oraz wskazania sposobu kontaktu z wnioskodawcą jest niezbędne i wynika z wskazanych powyżej przepisów prawa. Konsekwencją niepodania danych może być nieuwzględnienie wniosku.
Przechowywanie danych - archiwum
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna | czas przechowywania
-
Archiwizacja danych zgodnie z obowiązującymi przepisami - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – dane przechowywane przez okres w zależności od kategorii
-
Realizacja wniosku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - dane przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku
-
-
Odbiorcy:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych - wykonanie obowiązku, następuje w zakresie, w jakim dane osobowe podlegające udostępnieniu mogą być ustalone za pomocą istniejących środków ewidencyjnych (art. 22b ust. 3 ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach)
-
Prawo żądania sprostowania danych ograniczone w stosowaniu w zw. z art. 22b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tzn. administrator przyjmie od osoby, której dane dotyczą, pisemne sprostowanie lub uzupełnienie dotyczące jej danych osobowych, nie dokonując ingerencji w materiały archiwalne
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania ograniczone w stosowaniu w zw. z art. 22b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tzn. nie ma zastosowania art. 18 RODO lit. a) oraz b) RODO w związku z przetwarzaniem danych w archiwum.
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa.
Wniosek o dostęp do informacji publicznej
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Rozpatrzenie wniosku o dostęp do informacji publicznej oraz udostępnienie informacji publicznej lub wydanie decyzji odmownej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz Ustawą Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.
-
Odwołanie od decyzji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z Ustawą Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. art. 127
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
-
Okres przechowywania: Dane przechowywana przez okres 5 lat.
-
Odbiorcy:
-
Instytucje współpracujące w ramach realizacji zadań zespołu.
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
Podmioty świadczące usługi pocztowe
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne.
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Przyjęcie i realizacja wniosku o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z ustawą z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego.
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
Wydanie decyzji odmownej w przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z Ustawą o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. oraz przepisy Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
-
-
Okres przechowywania: 5 lat
-
Odbiorcy danych:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych jest dobrowolne.
Skargi i wnioski
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Przyjęcie i rozpatrzenie skargi lub wniosku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 221 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
-
-
Okres przechowywania: Dane przechowywane będą zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcją kancelaryjną tj. 25 lat.
-
Odbiorcy danych: Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie przez Pana/Panią danych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia skargi lub wniosku.
Informacja o przetwarzaniu danych - pełnomocnictwo
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Realizacja pełnomocnictwa do reprezentowania w czynnościach związanych ze sprawami prowadzonymi przez Urząd na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. art. 32 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
-
Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
-
-
Okres przechowywania: Dane przechowywane będą przez okres realizacji pełnomocnictwa plus okres archiwizacji danych.
-
Odbiorcy:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa Podanie danych jest niezbędne i wynika z przepisów prawa.
-
-
Źródło danych: Ośrodki Pomocy Społecznej (w zakresie danych kontaktowych).
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne do ustanowienia pełnomocnictwa. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości udzielenia pełnomocnictwa
Szkody
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Przyjęcie i rozpatrzenie zgłoszenia szkody na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny
-
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5.
-
-
Okres : 5 lat.
-
Odbiorcy: podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia, towarzystwa ubezpieczeniowe
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia zgłoszenia szkody. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości rozpatrzenia szkody. Podanie danych takich jak numer telefonu, adres e-mail jest dobrowolne.
-
Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
Monitoring wizyjny
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Zapewnienie bezpieczeństwa oraz ochrona mienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z: Ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – art. 9a
-
Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO tj. w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
-
-
Okres przechowywania w zależności od lokalizacji:
-
Stadion Lekkoatletyczny, ul. 3 Maja 51: 9 dni
-
Baseny Zewnętrzne, ul. 3 Maja 50: 8 dni
-
Lodowisko, ul. 3 Maja 50: 8 dni
-
Korty Tenisowe, ul. 3 Maja 50: 11 dni
-
Sala Gimnastyczna ul. Parkowa 6, Sucha Górna: 13 dni (3 kamery), 20 dni (4 kamery)
-
Boisko wiejskie ul. Sportowa, Sucha Górna: 17 dni
-
Boisko wiejskie Tarnówek-Komorniki: 30 dni
-
Boisko wiejskie Moskorzyn: 31 dni
-
Boisko wiejskie/WOK ul. Polkowicka 69b, Sobin: 11 dni
-
„Orlik 2012” Polkowice Dolne, ul. Przemkowska: 15 dni
-
-
Odbiorcy danych:
-
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
Wydarzenia, konkursy
-
Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Polkowicach przy ul. 3-go Maja 51, tel. 76 746 90 20.
-
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz pod numerem telefonu wskazanym na stronie administratora
-
Cele przetwarzania | podstawa prawna
-
Dane w karcie zgłoszenia przetwarzane będą w celu zapisu i uczestnictwa w wydarzeniu / konkursie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym w celu w związku z :
-
Art. 7 pkt. 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
-
Art. 27 pkt. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 2010 r. o sporcie
-
-
Dane przetwarzane będą także w celu promocji kultury fizycznej / sportu / wydarzenia / konkursu poprzez publikację zdjęć z tych wydarzeń organizowanych przez PPK w Polkowicach na stronie internetowej oraz portalu społecznościowym Facebook na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO zgoda na przetwarzanie danych w formie:
-
zachowania osoby, które w danym kontekście jasno wskazuje, że osoba akceptuje proponowane przetwarzanie w formie wykorzystania wizerunku.
-
w przypadku wydarzeń dla dzieci poniżej 13 roku życia zgodę wyraża rodzic / prawny opiekun w formie oświadczenia woli.
-
w przypadku wydarzeń organizowanych dla dzieci poniżej 13 roku życia z przedszkoli / szkół zgoda pozyskiwana jest od opiekuna dzieci w formie oświadczenia potwierdzającego że rodzice dzieci wyrazili zgodę na wykorzystanie wizerunku dzieci
-
-
Okres przechowywania:
-
Dane z karty zgłoszenia będą archiwizowane na podstawie przepisów prawa i przechowywane będą zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcją kancelaryjną.
-
Dane w zakresie wizerunku przetwarzane będą do czasu wycofania zgody lub złożenia skutecznego sprzeciwu.
-
-
Odbiorcy:
-
podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia,
-
Meta Platforms, Inc., Meta – amerykański konglomerat technologiczny z siedzibą w Menlo Park w Kalifornii w przypadku wyrażenia zgody na wizerunek umieszczany w serwisie Facebook
-
-
Przysługujące Pani/Panu prawa:
-
Prawo żądania dostępu do danych
-
Prawo żądania sprostowania danych
-
Prawo żądania usunięcia danych
-
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
-
Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
-
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
-
-
Obowiązek podania danych: Podanie danych wskazanych w karcie zgłoszenia jest niezbędne do zapisania się i/lub dziecka na wydarzenie, konkurs. Wyrażenie zgody na wizerunek jest dobrowolne. Numer telefonu jest daną podaną dobrowolnie ale ma na celu ułatwienie kontaktu w sytuacjach nadzwyczajnych.
-
Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadku danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
-
Informacja o przekazaniu danych poza EOG: W przypadku wyrażenia zgody na wizerunek umieszczony w serwisach społecznościowych dane przekazane zostaną poza Europejski Obszar Gospodarczy co wiąże się z ryzykiem ze względu na brak potwierdzenia stosowania odpowiedniego stopnia ochrony danych określonego w art. 46 pkt. 2 oraz 3 RODO. Skuteczne egzekwowanie praw wynikających z RODO może być ograniczone. Brak jest również potwierdzenia stosowania odpowiednich środków organizacyjnych oraz technicznych zabezpieczenia danych przez Meta Platforms, Inc., Meta – amerykański konglomerat technologiczny z siedzibą w Menlo Park w Kalifornii.